Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ede, woonruimte beschikbaar op anti kraak basis

  • De Vastgoedbeschermer

    Woonruimte beschikbaar in diverse gebouwen in Ede op anti kraak basis.

    De gebouwen zijn gelegen aan de rand van Ede.

    Het is goed te bereiken via de snelweg en NS station Ede wageningen ligt in de buurt.

    Voorzieningen zoals keuken,douche en toilet zijn aanwezig. De voorzieningen dienen gedeeld te worden met andere bewoners.

    Kosten per maand bedragen €165,=incl. per persoon.

    Voor meer informatie, zie onze website www.devastgoedbeschermer.nl

    De Vastgoedbeschermer

  • Sam van Ekeris

    Hoi Vastgoedbeschermer,

    Ik las de advertentie en vroeg me af of er nog woningruimte in Ede beschikbaar is.

    Zelf ben ik al een tijdje op zoek naar een woning, en wilde antikraak gaan proberen.

    Ik woon samen met mijn vriend, heb geen huisdieren en vrij flexibel kwa wonen.

    Als jullie iets voor ons weten zou ik graag iets van jullie willen horen!

    Groetjes Sam van Ekeris

  • Gerline

    Dag vastgoedbeschermer,

    Ik ontdekte dat er woonruimtes zijn op het kazerneterrein in Ede. Is er nog een woonruimte voor 2 personen beschikbaar en is er ook een mogelijkheid tot zelfstandig wonen?

    Groetjes,

    Gerline

  • M Vos

    Beste meneer / mevrouw,

    In september 2011 starten wij een opleiding SPH aan de CHE te Ede. Wij zoeken met spoed een plek om te wonen. Wij zijn 2 vriendinnen van 21 jaar die op zoek zijn naar een woonruimte. Graag vernemen wij van u een reactie. Ook zijn zijn wij bereid onze motivatie toe te lichten.

    Vriendelijke groet,

    Mariette van de Kamp

    Mirjam Vos

  • Adrienne

    Goedenavond,

    Vanwege een scheiding ben ik dringend op zoek naar een goedkope woonruimte.Ik ben 27 jaar en heb geen kinderen of huisdieren.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet

    Adrienne

  • Robin Moesbergen

    Beste menner / mevrouw,

    Op dit moment woon ik nog in Soest voor HOD in een appartementencomplex.

    Helaas gaan ze dit slopen en moet ik er per 1 oktober uit.

    Nu ben ik op zoek naar woonruimte in Ede.

    Ik hoor graag of jullie iets beschikbaar hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Robin Moesbergen

  • Vera

    Beste,

    Wij zijn drie vriendinnen en we willen graag samen wonen.

    Is het mogelijk om dit anti-kraak in ede met zijn drieën te doen?

    We zijn benieuwd!

    M.v.g. Vera

  • Anneloes

    Hallo meneer, mevrouw,

    Wij zijn twee studenten die bij leven en welzijn volgend schooljaar aan de CHE in Ede willen gaan studeren. Aangezien wij beide in de buurt van Rotterdam wonen, zoeken wij woonruimte in Ede.

    Is het mogelijk om vanaf juli of augustus een woonruimte bij u te huren voor twee personen?

    Met vriendelijke groet,

    Anne Boot en Anneloes de Jong

    0641152731

  • J. Westland

    Goedenmorgen

    Ik heb begrepen dat jullie de panden beheren van het kazerne terrein in Ede.

    Ik zou erg graag meer informatie willen ontvangen over beschikbare ruimtes, en wat er allemaal mogelijk is.

    graag zou ik een afspraak willen maken voor het bezichtigen van 1 van de ruimtes, en vragen kunnen stellen over het huren van deze kamers.

    En anders zou graag willen weten waar en wanneer er beschikbare ruimtes zijn in omg ede.

    graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u,

    gelieve mij te bellen op 0631279238, anders mij te emailen op onderstaand mail adres

    j-westland1992@hotmail.com

    Mvg

    John Westland

  • Rachid

    Beste heer/mevrouw,

    Ik ben momenteel dringend op zoek naar een woonruimte! Graag zou ik willen weten wat het actuele aanbod is en wat de mogelijkheden zijn.

    Ontvang dan ook graag informatie hierover per mail: relbaktit@gmail.com

    Mvg,

    Rachid